fonQ
Adres: Reactorweg 53, 3542 AD Utrecht, Nederland
Website: https://www.fonq.nl/
- maandag: 08:30–17:00
- dinsdag: 08:30–17:00
- woensdag: 08:30–17:00
- donderdag: 08:30–17:00
- vrijdag: 08:30–17:00
- zaterdag: 10:00–17:00
- zondag: Gesloten
Rating: 3.2 / 5 (1836 beoordelingen)
Google Reviews
-
Manouk Wolters — 11-06-2025
Rating: 1 / 5
Bestelling 2 tot 5 werkdagen, yeah right… ruim 3 weken besteld en tot nu toe nog helemaal niks vernomen van Fonq. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice, krijg dan te horen dat er “storing” is en ze het niet kunnen in zien. En dan weer het verhaal dat ze contact met je gaan opnemen. Ik heb bij Fonq besteld wegens de snelle levering, daar blijkt dus echt helemaal niks van waar te zijn. Bestel hier vooral NIET en trap niet in de levertijden
-
Tim de Boer — 30-05-2025
Rating: 1 / 5
Product besteld op dinsdag en dat zou vrijdag geleverd worden. het product was op voorraad. Op vrijdag nog niets gehoord, eerst via (weer zo een nutteloze chatbot) contact gezocht maar daar geen antwoord of mijn pakket al onderweg is. Daarna mailen waarin al stond dat de wachttijden erg lang zijn. Wat slecht geregeld dit. Daarna bel ik en sta ik 20 minuten in de wacht dan denk ik dat ik aan de buurt ben maar wordt de verbinding vanaf hun kant verbroken! Nu heb ik een verjaardagskado niet op tijd binnen en weet ik nog steeds niet, wat een enorme teleurstelling.
-
V. Pronk — 16-05-2025
Rating: 1 / 5
Helaas sluit ik me aan bij de vele negatieve reviews over FonQ. Wat begon met een beschadigd onderdeel van mijn nieuwe bank, groeide uit tot wekenlange miscommunicatie (in totaal waren er 20+ mails voor nodig). Bij de bestelling kreeg ik al geen track & trace. Contact met FonQ was onmogelijk, alleen via een AI-chatbot. Pas toen ik naar de winkel ging, kreeg ik eindelijk bezorginformatie. Daarna ontving ik een beschadigde bank (achterkant doorgezakt + onderkant opengescheurd). Ik vroeg om één vervangend deel, maar kreeg meerdere keren een hele bank geleverd. Bezorgers stonden 2 keer voor niks aan de deur (en dus voor niks thuisgebleven). Er is geen telefonisch contact mogelijk, je kan alleen hopen op e-mailreacties. Het is duidelijk dat er structureel iets misgaat bij de afhandeling van retouren en communicatie met hun vervoerders. Zelfs nadat alles was opgelost, ontving ik opnieuw meerdere berichten van Dynalogic met nieuwe leveringen, en stond er tot overmaat van ramp nogmaals een bezorger met een bank voor de deur. Uiteindelijk is het netjes opgelost met een compensatiebedrag, maar voor mij nooit meer.
-
Zehra Andas — 23-05-2025
Rating: 1 / 5
Nooit en nooit meer Fonq! Het is intussen een tweede marktplaats geworden. Je koopt zonder dat je het helemaal door hebt bij een zogenaamde partner. Wanneer er iets fout gaat wordt je doorverwezen naar de partner en Fonq laat je hierbij in de steek. Ik had een probleem met een artikel die ik in december had besteld. Pas in de maand mei heb ik een oplossing gekregen van de partner. Fonq gaf ook aan dat ze niks voor me konden betekenen. Telefonisch ook super slecht bereikbaar. Ze zijn maar een paar uur per dag bereikbaar. Of je staat 3 kwartier in de rij. Ook zijn ze soms dagenlang achter elkaar niet bereikbaar.je wordt echt van het kastje naar het muurtje gestuurd. Er zijn genoeg webshops die hun klantenservice perfect hebben geregeld!
-
Niels Klinkhamer — 07-12-2024
Rating: 1 / 5
Waardeloze organisatie en klantenservice. Ik heb een doorgezakte of in ieder geval kromme bank ontvangen, en daarnaast ontbrak er een dopje op een van de poten. Dit heb ik direct gemeld, maar na meer dan twee weken wachten ben ik nog steeds niet teruggebeld door de leverancier voor een monteur. Ik raad je af om hier iets te bestellen, gezien de vele negatieve ervaringen.