Barthen & Barthen Transport
Adres: Bemmelseweg 67, 6662 PE Elst, Nederland
Website: http://www.benbtransport.nl/
- maandag: 08:00–11:30, 13:30–17:30
- dinsdag: 08:00–11:30, 13:30–17:30
- woensdag: 08:00–11:30, 13:30–17:30
- donderdag: 08:00–11:30, 13:30–17:30
- vrijdag: 08:00–11:30, 13:30–17:30
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Rating: 3.5 / 5 (47 beoordelingen)
Google Reviews
-
familie jonker — 28-01-2025
Rating: 1 / 5
Ik hoop dat PostNL snel een andere logistieke vervoerder in ons gebied laat rond rijden!! Nog nooit zo’n slechte services gehad… pakketten komen veel en veel later aan of helemaal niet. We hebben tot 31-12-2024 nog nooit problemen gehad, maar sinds BenB koeriers is het echt drama!!
-
Anne Nagtegaal — 28-11-2024
Rating: 2 / 5
Graag de volgende keer mijn pakket thuis afleveringen en niet direct naar het afhaalpunt brengen. Ik was gewoon thuis. Tot 3 keer toe. Bovendien is het bewuste afhaalpunt (OJMD) totaal onhandig gelegen en zeker ook niet de dichtsbijzijnde voor mij (wel voor de chauffeur toevallig?)
-
roos van der poel — 15-01-2025
Rating: 1 / 5
Pakket niet thuis afgeleverd rechtstreeks naar postkantoor gegaan!!! Waren gehele dag thuis niet de eerste keer bij dit bedrijf
-
B — 15-06-2024
Rating: 1 / 5
Ik sta doordeweeks overdag voor de deur om een DPD pakket af te geven. Deur gesloten. Niemand aanwezig. Geen briefje op de deur of wat dan ook. Meerdere mensen staan te wachten, ook een PostNL bus. Niemand weet wat er gaande is. Uiteindelijk meldt de PostNL-bezorger - nadat hij gebeld heeft - dat iedereen van Barthen & Barthen Transport in het depot zit voor een overleg. Later die dag zullen ze wel weer open zijn. Ja, dan ga ik nóg een keer 15 km fietsen om een pakket weg te brengen zeker?! En als ze er al zijn, dan moet je vaak minuten wachten tot ze klaar zijn aan de telefoon met gezellige PRIVÉ (!) gesprekken. Waanzin! PS. n.a.v. de respons: Ik kwam niet voor PostNL maar voor DPD. Voortaan eerst even de review goed lezen en niet meteen klakkeloos reageren. En werkgerelateerd telefoneren is prima, maar als klanten staan te wachten en een medewerker blijft minutenlang overduidelijk een privégesprek voortzetten, dan voelt dat als treiteren. Tot slot, een oplossing om te voorkomen dat klanten tijdens jullie openingstijden voor een gesloten deur staan is zeer eenvoudig, die kan ik zo wel geven: Zorg tijdens openingstijden dat er altijd iemand aanwezig is. En als jullie overdag een paar uur gesloten zijn i.v.m. overleg, pas dan eerst even de openingstijden op Google Maps aan, dan staan mensen niet voor niets te wachten voor de deur.
-
Theo de Man — 06-03-2024
Rating: 1 / 5
Wat een verschrikkelijk k*tbedrijf, voor de zoveelste x het berichtje : Pakket gaat naar depot omdat u niet thuis bent, DUS WEL THUIS. Ze zijn ingehuurd door PostNl dus ook slecht voor hun reclame... B&B Koeriers NIET INHUREN ,zijn gewoon luie gasten ...🤮 P.S, En dan onderstaand antwoord krijgen ,zegt genoeg over de mentaliteit van bedrijf t.o.v. klanten want het heeft niets met systeemfouten te maken en daarbij ik schreef dat we wel thuis waren.