Plaatsengids

Triodos Bank Nederland

Adres: De Reehorst, Hoofdstraat 10, 3972 LA Driebergen-Rijsenburg, Nederland

Website: https://www.triodos.nl/

Openingstijden:
  • maandag: 09:00–17:00
  • dinsdag: 09:00–17:00
  • woensdag: 09:00–17:00
  • donderdag: 09:00–17:00
  • vrijdag: 09:00–17:00
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten
Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland Foto van Triodos Bank Nederland

Rating: 2.8 / 5 (176 beoordelingen)

Google Reviews

  • Hans A13-06-2025

    Rating: 1 / 5

    Ik ben ontzettend teleurgesteld, gefrustreerd en gestrest door de gang van zaken bij Triodos. De afhandeling van de certificaten is werkelijk een drama. Er is op grote schaal geblunderd, de handel is stilgelegd, de waarde is gekelderd en wij certificaathouders bleven jarenlang in het ongewisse over ons geld. Er was geen transparantie, geen duidelijkheid, en de bank voelde zich totaal niet verantwoordelijk voor de chaos die ze zelf heeft veroorzaakt. Daarom ben ik weggegaan bij Triodos, maar zelfs nu nog houden ze me gegijzeld, omdat ik mijn tegenrekening voor de uitbetaling voor de compensatieregeling wil wijzigen. Het systeem was er gewoon niet op gebouwd dat iemand geen rekeningen meer heeft bij Triodos (de pure arrogantie). Ik wacht al 2 maanden op de verwerking van de wijziging, hoewel me is beloofd dat dit binnen een week geregeld zou zijn. Zo kan ik helaas dit zwarte hoofdstuk niet afsluiten, en dat veroorzaakt onnodig veel stress en onzekerheid. De service is om te huilen. Ik hang elke keer 1,5 uur in de wacht, om daarna meestal te horen te krijgen dat ze niets voor me kunnen doen. Ik raad daarom iedereen met klem af om met deze bank in zee te gaan. Triodos laat zijn klanten keihard in de kou staan op het moment dat ze hen het hardst nodig hebben.

  • Niels Peters05-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Ik heb langzamerhand wel een beetje spijt van de overstap naar Triodos. "Alle gemakken die je gewend bent van een bank", zeggen ze. - Ouderwetse manier van wijzigingen met formulieren uitprinten en tekenen. Voor elke scheet moet je de identifier gebruiken, als ondernemer maak je tientallen facturen over.... - bankpassen uitgeven, die maanden nergens functioneren. elke keer foutmeldingen bij inloggen, terwijl je de goede wachtwoorden invoert. - hypotheek ophogen duurt een half jaar, bij de ING stond binnen 4 weken een ton gestort. Duurt zo lang, dat de loonstrook weer ouder was dan 3 maanden, weer opnieuw aanleveren. Ik blijf puur vanwege de boeteclausule op de hypotheek....

  • Jaap Rodenburg28-04-2025

    Rating: 5 / 5

    Fijne bank, al decennia tevreden rekeninghouder, zowel zakelijk als privé. Goede service, goed werkende site en app. Tegenwoordig zelfs een bijbehorende ICS Visa creditcard. En een heel fijn idee dat mijn geld alleen bijdraagt aan mooie dingen en niet aan zaken die de Aarde verpesten. Warm aanbevolen.

  • mjansen2225-02-2025

    Rating: 1 / 5

    Geprobeerd spaardeposito te openen. Was al erg lastig destijds, maar als je tussendoor wil inloggen om looptijd ed te checken, kom je er niet in. Inactiviteit wordt blijkbaar als verdacht gedrag gezien. Ze gaan er vanuit dat je dan verkeerde inlogcode hebt gebruikt en blokkeren je standaard. Kost erg veel moeite en (lange) wachttijden om dit weer te deblokkeren. En dan leggen ze de schuld ook nog bij jou! De klachtenafhandeling is heel erg defensief ipv mee te denken en feedback op te pakken. Zeer onprettig klantcontact, wat bv bij ASN veel fijner is. Zou hier dus geen spaardeposito aanraden.

  • eric erasmus Elbertsen03-06-2024

    Rating: 1 / 5

    Opeens werden in Coronatijd mijn aandelen afgewaardeerd. Zonder bericht en toelichting. Ik was een deel van mijn geld bestemd voor kleindochter kwijt en dat vind ik zeer ongepast. Ik raad zaken doen bij deze bank dan ook ten zeerste af. Temeer daar er tot op heden nog steeds geen oplossing is voor de geleden schade en men zich verschuilt achter procedures en tijdrekken. Zeer onsportief en niet meer van deze tijd. N eerlijk antwoord zou ik waarderen maar deze ondoorzichtigheid getuigt van slecht leiderschap.

Terug naar 1 in Bank