ING-kantoor (alleen op afspraak)
Adres: Lange Viestraat 1, 3511 AD Utrecht, Nederland
Website: https://www.ing.nl/de-ing/afspraakmaken/afspraak-maken.html
- maandag: 10:00–18:00
- dinsdag: 10:00–18:00
- woensdag: 10:00–18:00
- donderdag: 10:00–18:00
- vrijdag: 10:00–18:00
- zaterdag: 10:00–16:00
- zondag: Gesloten
Rating: 2.2 / 5 (57 beoordelingen)
Google Reviews
-
Laila Bazerbashe — 17-01-2025
Rating: 1 / 5
Vandaag kwam ik om drie uur in de middag om te vragen hoe ik de bankrekening van mijn moeder kon stopzetten, die om persoonlijke redenen noodgedwongen buiten Nederland moest blijven. Er was één medewerker aanwezig en hij was erg gemeen. Hij sprak op een onvriendelijke manier en met luide stem tegen mij alsof hij boos was. Ik had de reactie niet verwacht van een bankmedewerker die voor een respectabele en bekende bedrijf werkt als ING. Als je niet aardig wilt zijn tegen klanten, werk dan niet op een plek als deze die vol met klanten. Ga maar achter het stuur van de vrachtwagen zitten. Heel slechte service
-
Hamed M — 03-04-2025
Rating: 1 / 5
Hele slechte service Mijn vraag, ik wil graag activeren dat pasje de man zegt nee jij moet online activeren maar ik begrijp het niet hoe online doen maar de andere personeel hij is 2 minuten alles klaar voor mij
-
M . M — 18-07-2020
Rating: 5 / 5
Dit prachtige gebouw op deze AAA lokatie is nu omgedoopt tot ING House. Wat je ook van ING mag vinden tav hun investeringen in niet helemaal oke producten. Het is wel een herkenbaar product en zelfs met zwarte ING letters op het gebouw is het herkenbaar genoeg. Dat vind ik wel weer zelfvertrouwen uitstralen waar Albert Heijn schuin aan de overkant in een nog mooier gebouw een voorbeeld aan had kunnen nemen. Binnen ook alles mooi ingericht en een café met heuse barista, want wat kom je nou anders bij ING doen dan koffie drinken..
-
Rens Jonker — 21-12-2022
Rating: 1 / 5
Zwaar teleurstellende dienstverlening bij dit ING-kantoor. Al 2,5 maand (!) bezig om bijgeschreven te worden als vertegenwoordiger bij een organisatie. Circa 1,5 maand na aanleveren van alle gegevens binnengelopen om naar de status te informeren. Er werd door een medewerker verteld dat ze geen inzage hadden in de wijzigingen (die dus bij dit kantoor zijn aangevraagd..). Wel kreeg ik een telefoonnummer dat ik kon bellen, waar vervolgens werd verteld dat ze geen informatie mochten verstrekken over de wijziging omdat ik niet bijgeschreven stond als vertegenwoordiger. Nog een maand later weer eens binnengelopen bij dit kantoor om te informeren naar de status. Nu had een medewerker opeens wél inzage in de status van de wijziging, deze was verwerkt. Toen ik vervolgens een zakelijke pas aan wilde vragen, werd ik doorverwezen naar een servicepunt een kilometer verderop. Bij dat servicepunt aangekomen kregen ze de pas door foutmeldingen niet aangevraagd, en werd ik weer terug verwezen naar dit kantoor. Ze blijken hier dus wel passen aan te kunnen vragen, maar om onduidelijke redenen sturen ze mensen door naar een servicepunt een kilometer verderop. Tegelijk online inloggegevens aanvragen bleek niet te kunnen 'wegens een technische storing', of ik over een week even zelf wil bellen naar een helpdesk ... Ik kan me niet voorstellen dat de ING als bank nog een lange toekomst voor zich heeft, als ze het zó moeilijk maken voor klanten (en blijkbaar ook hun interne dienstverlening niet op orde hebben).
-
Albert Januari — 22-12-2023
Rating: 2 / 5
Vandaag voor het eerst naar dit kantoor gegaan, omdat ik een inschrijving moest regelen. Er stond een dame te telefoneren die me later ging helpen. Haar naam weet ik niet, want ze stelde zich niet voor. Ze had donker haar tot op haar schouders. We gingen naar boven en gingen zitten in een open kleine ruimte. Ik kreeg niets aangeboden. Daarna verliep het gesprek nogal warrig, omdat de mevrouw vergat wat ze had gezegd. Ze heeft me niet kunnen helpen, omdat ik volgens haar eerst een formulier had moeten invullen en omdat ik me eerst had moeten inschrijven bij de KvK.