Plaatsengids

Fonteyn

Adres: Meervelderweg 52, 3888 NK Uddel, Nederland

Website: http://www.fonteyn.nl/

Openingstijden:
  • maandag: 08:00–18:00
  • dinsdag: 08:00–18:00
  • woensdag: 08:00–18:00
  • donderdag: 08:00–18:00
  • vrijdag: 08:00–21:00
  • zaterdag: 08:00–17:00
  • zondag: Gesloten
Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn Foto van Fonteyn

Rating: 3.8 / 5 (5445 beoordelingen)

Google Reviews

  • Eveline Van Ginneken / de Jong11-02-2025

    Rating: 3 / 5

    Als je een tuinhuis, zwembad, sauna of accessoires nodig hebt... Hier hebben ze alles, het is enorm groot. Je hebt een dag nodig om alles te zien, maar als je weet waar je naar op zoek bent, kan je ook snel slagen. Update review: ik had eerst 5 sterren gegeven, deze heb ik toch wat bijgesteld helaas. Na de aanschaf van een barrel sauna zijn we tegen meerdere zaken aangelopen die wel voorkomen hadden kunnen worden. Het zelf in elkaar zetten kost erg veel tijd en dan zijn we zelf nog heel handig. Verder krijg je geen bijgeleverde instructies voor het leggen van de shingels als dakbedekking, terwijl dat een meerprijs is. Verder wordt er geen kabel geleverd bij de elektrische kachel, dus moet je daar zelf voor zorgen. Denk erom dat dit een hittebestendige kabel moet zijn, anders is het gevaarlijk. Verder moest ik zelf meerdere keren bellen om te vragen wanneer de nageleverde spullen nou komen. Al met al een beetje moeizaam allemaal, dat is wel jammer.

  • Albert van Heek03-05-2025

    Rating: 3 / 5

    Kom er soms langs en wilde even kijken. Ongeveer een uur geweest, niemand (!) van het personeel gesproken. Winkel oogt behoorlijk rommelig. Sommige personeelsleden zitten maar wat te kletsen met elkaar. Mensen met een moeilijke buitenlandse taal mopperen op elkaar. Iemand loopt met een doekje rond en poetst hier en daar wat. Producten zijn fors aan de prijs.

  • Jorrit Van Voorst09-04-2025

    Rating: 1 / 5

    Wil je een tuinset kopen zonder kopzorgen? Koop dan vooral niet bij Fonteyn! Eind januari een dure loungeset uitgezocht na een ronde in de showroom van Fonteyn. Bij het ophalen van de tuinset ging het fout toen de tuinset van de heftruck vloog bij het oprijden van de schuine helling bij het ophaalpunt. Ons werd verzekerd dat er direct een nieuwe set was gepakt in het magazijn en dat we de set gerust in de verpakking konden laten zitten tot het mooie weer begon. 1,5 maand later bij het openen van de verpakking bleek de set toch volledig kapot te zijn. Scheuren en barsten overal. Na +/- 5 mailtjes en 10 telefoontjes werd onze set omgeruild voor een 'nieuw' exemplaar. Deze was na het openen van de verpakking niet veel beter en volledig ontzet. Opnieuw 10 telefoontjes en mailtjes verder werd ons een alternatieve set aangeboden. Dit maar gedaan om er van af te zijn. Vorige week donderdag is de set geleverd. Je kan zeggen dat het een stuk beter is geworden. Maar opnieuw beschadigingen en er mist een pootje van 1 van de elementen. Als je netjes direct belt dat de bezorger zijn palletwagen is vergeten en dat we een pootje missen hoor je daarna niks meer. Alleen de bezorger komt even snel langs om zijn palletwagen te pakken. Eindstand: Drama bedrijf en enorm slechte communicatie waar je zelf tientallen keren achter je klacht aan moet bellen/ mailen... Als je duizenden euro's uitgeeft verwacht je toch wel iets beters.

  • Ger M05-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Winkelen bij Fonteyn was altijd leuk. Jacuzzi al eerder gekocht en zelf opgehaald, daarna tuinhuis en BBQ gekocht en goed en vriendelijk geholpen door Floris. Ze komen goede vrijdag alles brengen top top. Van 5 sterren naar 1 ster. Wat een teleurstelling was het. We hadden ook een tuinhuis gekocht en alles zou samen gebracht worden. Helaas alleen het tuinhuis werd gebracht. Team Simon. 1 man. Deze meneer was super goed. Mijn man heeft geholpen met dragen van de balken anders duurde het allemaal erg lang. Gebeld met Fonteyn. Daar werd ik telefonisch te woord gestaan door de onbehoorlijke en schoftige Alexander. Die iedereen bij Fonteyn de schuld gaf, hij kon er niet aan doen als zijn collega's een zooi maakte en ik moest beter leren lezen. Team Simon was 1 man en als mijn man niet wilde helpen dragen.... geen probleem dan werden er nog kosten doorbelast..... De kleine lettertjes. "Team Simon" is van half 10 in de ochtend tot half 11 in de avond is bezig geweest in zijn uppie. De BBQ wat een teleurstelling. Na 3 weken bellen en aan het lijntje worden gehouden dat Floris terug zou bellen over de BBQ. Floris weet denk ik niet hoe de telefoon werkt.... terugbellen ho maar. Dus maar weer eens gebeld. 13 min in de wacht gezet. We komen de BBQ woensdag 30-4 brengen.... eh niet dus. Dan wordt het donderdag... eh niet dus het is vrijdag geworden. Inmiddels alles binnen en nooit meer naar FONTEYN OUTDOOR LIVING MALL IN UDDEL. GELD BRENGEN IS GOED. SERVICE IS ECHT BAR SLECHT. WAT EEN ONBEHOORLIJK BEDRIJF. VOORDAT JE HIER EEN BESTELLING DOE LEES EERST HUN VOORWAARDEN. WANT ZE ZIJN NIET EEN EERLIJK BEDRIJF. MEERDERE MENSEN GESPROKEN EN ALLEMAAL ACHTER DE ELLEBOGEN!!!

  • Kimberley07-06-2025

    Rating: 1 / 5

    Teleurstellende ervaring want wij hebben namelijk op 18 januari na een bezoek aan de Fonteyn showroom een loungebank besteld en direct een aanbetaling gedaan. Op dat moment was hij niet op voorraad maar we zouden geïnformeerd worden als deze op voorraad zou zijn. Dit is gebeurd en naar aanleiding daarvan hebben wij op 19 april de restbetaling in de winkel voldaan en de levering ingepland voor 25 april. Er werd toen wel aangegeven dat er te weinig salontafels waren geleverd maar omdat wij bovenaan in de bestellijst stonden er sowieso een geleverd zouden krijgen. In de middag op 24 april de dag voor levering worden we gebeld dat de levering plaats zal vinden zonder de eerder beloofde salontafel. Erg gek en teleurstellend gezien de eerder gegeven informatie. Er werd ons beloofd dat er gekeken zou worden om dan tijdelijk het showroommodel salontafel mee te leveren en dat dit dan eventueel later omgeruild zou worden. Die dag verder niks meer gehoord dus wij ging er vanuit dat het zo geregeld zou worden. Tot de levering op 25 april en er geen tafel bij zat. Na telefonisch contact bleek dat het toch niet gelukt was en we nog een mail zouden ontvangen met de leverdatum van de tafel. Op maandag 28 april zijn we geïnformeerd dat de tafel midden mei zou binnen komen en er dan contact opgenomen zou worden voor de levering. Midden mei is inmiddels voorbij vandaar dat we per mail op 18 mei om een update hebben gevraagd hierover en ook aangegeven dat we bij het tweezitsgedeelte van de bank een krakend geluid ervaren met zitten en weer opstaan. Een reactie bleef uit daarom hebben we op woensdag, donderdag en vrijdag via de telefoon geprobeerd om contact te zoeken. Iedere dag werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden dit is niet gebeurd, uiteindelijk vrijdag wel onderstaande reactie op onze mail ontvangen; Bedankt voor de mail betreft het kraken van de loungebank. Deze klacht heb ik echter nog nooit vernomen van de loungebank. Het is dus onbekend voor ons of dit aan de bank ligt. Hier kunnen wij dan helaas ook geen oplossing voor Wat de tafel betreft van de loungeset. Deze wordt eind deze maand bij ons verwacht, wij zullen dan ook wanneer deze voorradig is uitleveren. Hier zullen wij u dan ook nog over bellen. Een erg teleurstellende en onprofessionele reactie. De levertijd van de tafel is weer verder vertraagd en er wordt geen gehoor gegeven aan ons aangegeven probleem. Daarnaast is het nu inmiddels zelfs begin juni en we hebben nog steeds niks vernomen over de salontafel terwijl de volledige betaling is voldaan. Ik hoop dan ook dat er nog een passende oplossing aangeboden zal worden en we de tafel snel geleverd zullen krijgen.

Terug naar Tes in Saunas