Plaatsengids

Wuppertal Savings Bank - ATM

Adres: Islandufer 15, 42103 Wuppertal, Duitsland

Website: https://www.sparkasse-wuppertal.de/

Openingstijden:
  • maandag: 06:00–23:00
  • dinsdag: 06:00–23:00
  • woensdag: 06:00–23:00
  • donderdag: 06:00–23:00
  • vrijdag: 06:00–23:00
  • zaterdag: 06:00–23:00
  • zondag: 06:00–23:00
Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM Foto van Wuppertal Savings Bank - ATM

Rating: 3 / 5 (44 beoordelingen)

Google Reviews

  • Michael van Drie25-05-2017

    Rating: 5 / 5

    Het werkt. Pinnen etc.

  • KAVERNOM08-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Ik weet niet eens waarom ik nog steeds gebruik maak van de spaarbank. Ik ben geen gepensioneerde, maar de live-service, die moeilijk toegankelijk is, is een groot probleem voor mij. Ook de hoge accountkosten. Jammer dat de hoofdtak niet meer voor alle doeleinden te gebruiken is zoals toen.

  • Kathy T.26-02-2025

    Rating: 1 / 5

    Onbeschaamd en zeer brutaal aan de telefoon. Ik moest ze bellen vanwege een probleem met online bankieren. De man aan de telefoon toonde extreme desinteresse en praatte neerbuigend tegen mij. Echt onmogelijk!

  • A K16-02-2025

    Rating: 1 / 5

    Let op: Klantonvriendelijk, onprofessioneel en onattent! Stadtsparkasse Wuppertal laat op indrukwekkende wijze zien wat een bank niet moet zijn: onvriendelijk, onprofessioneel en uitsluitend op winst gericht – zonder enige morele verantwoordelijkheid. Zolang u als klant financieel stabiel bent, zullen banken u ondersteunen met uw geld. Maar zodra de levensomstandigheden verslechteren en je daadwerkelijk steun nodig hebt, wordt het ware gezicht van deze bank zichtbaar. Jarenlang verliep alles soepel, maar op het moment dat ik op zoek was naar een oplossing om een ​​moeilijke fase te overbruggen, probeerde Stadtsparkasse Wuppertal niet eens met mij te praten of tot overeenstemming te komen. In plaats daarvan werd ik meteen aangeklaagd! Maandenlang heb ik geprobeerd een eerlijke oplossing te vinden om de situatie te de-escaleren - zonder succes. De bank heeft geen interesse getoond in menselijkheid of verantwoordelijkheid. In plaats van te zoeken naar een verstandige oplossing of een schikking te treffen, is het beter om mensen roekeloos in faillissement te drijven. Of gezinnen daardoor uit elkaar gaan, of het levensonderhoud wordt geruïneerd – de Stadtsparkasse Wuppertal kan zich daar niets van aantrekken. Het draait allemaal om één ding: geld, winst en controle. Iedereen die overweegt om hier een lening af te sluiten of zich financieel aan deze bank te binden, moet zich ervan bewust zijn dat hij alleen als klant telt zolang het het bedrijfsmodel van de bank ten goede komt. Als je ooit echte steun nodig hebt, word je koud gelaten. Mijn dringende advies: blijf weg van deze bank! Er zijn serieuzere en humanere alternatieven!

  • Jen Kra17-03-2023

    Rating: 1 / 5

    De manier van communiceren was veroordelend, denigrerend en persoonlijk. Ik werd 3 dagen aan de lijn gehouden, beloofde terugbellen werden nooit gedaan en een onderwerp waarvoor een antwoord van 2 minuten nodig was. Als ik dan ziek word van Corona, word ik gepest, klaag na 3 dagen en 4 medewerkers later dat er niets gebeurt, alleen dat iemand dan op een denigrerende, veroordelende, arrogante en onbeschaamde manier tegen mij praat en mij een roodstand weigert (die momenteel op 0 staat) met als reden: ‘Ik kon niet met geld omgaan’ vermeldt mijn rekening met loonadministratie, huur en mijn koopgedrag met berekeningen van wat de onderhoudskosten per maand zouden zijn!!! Geen enkele dienst ter wereld zou zulke vermoedens en instructies moeten hebben over zijn klanten, vooral omdat ze een inkomen hebben. Ook al zou dat zo zijn en ik zou 10 jaar consequent gebruik maken van mijn rood staan, dan nog zou de bank er iets uit halen, want zonder rente is de rente er ook niet! En waarom waarom waarom gaat niemand iets aan en de enige persoon over wie ik zelf zou mogen oordelen zou mijn moeder zijn. P. S. Ik werd voortdurend arrogant gewaarschuwd hem niet de hele tijd te onderbreken, ik voelde me er slecht door, ook al had ik al vaker gezegd dat ik ADHD had en er daarom moeite mee had. Als de horizon niet genoeg is, dan is het begrip dat helaas ook niet! Bedankt voor 20 jaar en 3 generaties rekeningkosten, rente en ergernis in een tijd van inflatie waarbij het salaris helaas niet overeenkomt met mijn huur en kosten van levensonderhoud. Bedankt voor niets. Wij zijn uit elkaar gegaan. Blijf alsjeblieft niet in contact.

Terug naar Bank in En.svg