Plaatsengids

ING-kantoor (alleen op afspraak)

Adres: Nieuwstraat 1-5, 5611 DA Eindhoven, Nederland

Website: https://www.ing.nl/de-ing/afspraakmaken/afspraak-maken.html

Openingstijden:
  • maandag: 10:00–18:00
  • dinsdag: 10:00–18:00
  • woensdag: 10:00–18:00
  • donderdag: 10:00–18:00
  • vrijdag: 10:00–18:00
  • zaterdag: 10:00–16:00
  • zondag: Gesloten
Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak) Foto van ING-kantoor (alleen op afspraak)

Rating: 2.5 / 5 (117 beoordelingen)

Google Reviews

  • Self Determination27-04-2025

    Rating: 1 / 5

    Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan een ING-kantoor, maar helaas was mijn ervaring zeer teleurstellend. Het personeel was niet vriendelijk en ik voelde me constant in de gaten gehouden. Zelfs toen ik naar de wc ging, stonden ze op me te wachten bij de deur, wat erg ongemakkelijk was. Toen ik vervolgens een vraag wilde stellen aan een medewerker, kreeg ik te horen: “Ik heb geen tijd, een collega zal je verder helpen.” Dit was voor mij een van de slechtste ervaringen die ik ooit in een bankkantoor heb gehad. Ik raad ING dringend aan om met hun personeel te praten en hen te wijzen op klantvriendelijkheid, want dit kan echt niet zo blijven.

  • Michiel S.05-03-2025

    Rating: 1 / 5

    Al zo lang als ik me kan herinneren bij ING maar het is tegenwoordig geen bank meer voor particulieren. Geen direct telefoonnummer (het centrale nummer is slechts een keuzemenu met beperkte opties en daarna is de verbinding automatisch verbroken), niet even binnenlopen met een vraag (''alleen op afspraak'' zegt men daar) en het vervolgens zo moeilijk mogelijk maken om een afspraak in te plannen... Alleen een slecht functionerende chatbot, waarna schijnbaar een medewerker het overneemt - (de genoemde naam in de chat en de naam boven de chat kwamen niet overeen) en alsnog krijg ik vreemde antwoorden in slecht Nederlands, met achter iedere zin een smiley, alsof ik in een Whatsapp groep zit. Door de medewerker aangedragen oplossing: zonder afspraak terug naar het kantoor gaan. Kastje naar de muur verhaal...

  • Nanko Veenbrink17-02-2025

    Rating: 1 / 5

    Adreswijziging gaat helemaal fout!! Op het oude, onbewoonde adres, werd een betaalpas PLUS enveloppe mét pincode gestuurd in een open brievenbus/buitenbox. Hoezo safe ?????? Echt een onvoorstelbare grote fout!

  • Wendy Egelmeers17-01-2025

    Rating: 4 / 5

    Netjes te woord gestaan....alleen als degene die ik aan de telefoon had beter z'n werk had gedaan had ik niet naar Eindhoven hoeven te gaan om mijn zaakjes goed te regelen....meisje in Eindhoven een dikke 10 de persoon in t call center moet beter z'n huiswerk maken.

  • La Delizia27-03-2025

    Rating: 1 / 5

    Zeer slechte service en onaardige personnel als Ik kon 0 steer geven dat had ik gedaan

Terug naar Bank in Eindhoven