Plaatsengids

Media Markt Eindhoven Centrum

Adres: Boschdijktunnel 1, 5611 AG Eindhoven, Nederland

Website: https://www.mediamarkt.nl/nl/store/mediamarkt-eindhoven-centrum-872?utm_source=google%20places&utm_medium=seo-places%20link

Openingstijden:
  • maandag: 10:00–20:00
  • dinsdag: 10:00–20:00
  • woensdag: 10:00–20:00
  • donderdag: 10:00–20:00
  • vrijdag: 10:00–21:00
  • zaterdag: 10:00–19:00
  • zondag: 12:00–18:00
Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum Foto van Media Markt Eindhoven Centrum

Rating: 4 / 5 (7941 beoordelingen)

Google Reviews

  • Ersel Dağtekin24-03-2025

    Rating: 1 / 5

    Ik was niet tevreden met de zuigprestatie van de stofzuiger en wilde deze binnen een maand retourneren. De medewerkers van de retourafdeling zeiden eerst dat het product een grondige reiniging nodig had. Ik ging weg, maakte het apparaat grondig schoon en bracht het terug. Ik vroeg de kassamedewerker of de retour mogelijk was. Hij zei dat het kon, maar dat er een bedrag zou worden ingehouden. Ik ging akkoord en ging terug naar de retourafdeling, waar een andere medewerker keek en zei: “Helaas, dat kan niet.” Ik ging terug naar de eerste medewerker, maar die trok zich ook terug. Een derde medewerker reageerde wat botter en zei: “Hoeveel mensen moeten dit nog uitleggen voordat u het begrijpt?” Ik vroeg om de manager te spreken, maar de beveiliging zei: “Verlaat deze plek.” Als vaste klant voelde ik me diep gekrenkt.

  • hans van wageningen06-06-2025

    Rating: 1 / 5

    Geen idee wat er met die Mediamarkt is gebeurd , ik bestel iets online met de intentie om het af te halen , staat een tijd in de mail waarop het klaar zou liggen , kom je in de winkel van Eindhoven terecht moet dat ding binnenkomen , vraag je om het op te lossen en direct mijn centen terug geven , dat kan weer niet , dit is een vorm van oplichting , jou geld aannemen en niet in de mail zeggen dat het klaar en ondertussen wordt je aan de balie regelrecht het bos ingestuurd....................... Ik kom en koop er nooit meer iets , pruts bedrijf!!!!

  • Ray18-06-2025

    Rating: 4 / 5

    Meestal goed, was een meid die mijn beschermlaag verving smartwatch, een personeelslid om te houden, had haar graag een 10 gegeven maar kreeg geen mail waar. Donker haar blank zeer lieve dame! Professioneel natuurlijk!

  • Nicky Robers28-04-2025

    Rating: 1 / 5

    Mijn vriend en ik waren op zoek naar een vriezer, tafelmodel. Omdat we allebei vaak bij de mediamarkt dingen kopen en over het algemeen altijd positief waren over deze winkel hebben we ervoor gekozen om hier ook op zoek te gaan naar een vriezer. Al snel hadden we er een gevonden en een medewerker heeft ons goed geholpen om deze te bestellen. Tot zo ver het positieve van onze ervaring. Toen de vriezer thuis werd afgeleverd was de doos al heel erg beschadigd en eenmaal uitgepakt, bleek ook de vriezer aardig beschadigd te zijn. Na meteen contact te hebben opgenomen met de mediamarkt, is de vriezer een dag later opgehaald. We konden helaas niet voor een dagdeel kiezen dus wederom de hele dag thuis moeten wachten. Medewerken aan de telefoon bij de klantenservice had absoluut geen intentie om ook maar enigzins mee te werken en hier een goede ervaring van te maken. Toen de tweede keer de vriezer werd afgeleverd was er hoop maar ook deze bleek kapot te zijn nadat de doos geopend is. Ook voor deze aflevering weer een dag vrij moeten pakken om thuis te blijven. De tweede keer dat de vriezer opgehaald kon worden (waar ook weer een hele dag vrij voor genomen moest worden) duurde bijna 2 weken. Helaas was de vriezer daarna niet meer op voorraad en zouden we ons geld terug krijgen. Dit heeft ook nog bijna een maand geduurd. 2 maanden zijn we bezig geweest met de klantservice van de mediamarkt die, naar onze ervaring, geen enkele moeite wilden steken in het fijn laten verlopen van deze ervaring. Uiteindelijk hebben we 3 extra vrije dagen moeten uittrekken voor het opnieuw leveren en ophalen van de kapotte vriezers. Hier is niks mee gedaan, geen enkele vorm van vergoeding. We zijn uiteindelijk bij de winkel langs geweest om daar nog een keer al onze gegevens in te voeren en het geld terug te krijgen. Ik wil niet weten hoe lang het geduurd had voordat we er iets van hadden gekregen als we gewoon hadden afgewacht. Kortom zijn we vreselijk teleurgesteld in de stugge (medewerkers van de) klantenservice en hadden we meer medewerking verwacht. Zelfs met vriendelijke tips voor de verbetering van de service waren ze niet tevreden. We gaan bij een andere winkel verder op zoek naar een vriezer.

  • Steph Vogels30-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Vandaag bij Mediamarkt in Eindhoven geweest om een iPhone 16 te kopen. Ik en mijn schoondochter werden door de medewerkers genegeerd. Actief heb ik gevraagd of wij geholpen konden worden. 1 medewerker gaf aan dat hij de voorraad mocht checken maar meer niet. De voorraad werd gecheckt en wij wachten. Zeer opmerkelijk dat een leuk uitziend meisje met een croptop gewoon naar de medewerker liep en direct te woord werd gestaan. Weer wachten en toen werden andere mensen geholpen die expliciet aangaven dat wij toch echt eerder aan de beurt waren. Dit werd wederom genegeerd en de andere mensen werden geholpen! Tijdens dit lijdzaam wachten hebben wij Coolblue gebeld en deze hebben ons zeer vriendelijk te woord gestaan en we konden direct de iPhone ophalen in de winkel! Dank je wel Mediamarkt voor een wachttijd vol frustratie met zeer onvriendelijk en arrogant personeel.

Terug naar 1 in Eindhoven