Plaatsengids

Thijse Koeriersdienst B.V.

Adres: Pakketboot 2, 3991 CH Houten, Nederland

Website: http://www.thijse.nl/

Openingstijden:
  • maandag: 24 uur geopend
  • dinsdag: 24 uur geopend
  • woensdag: 24 uur geopend
  • donderdag: 24 uur geopend
  • vrijdag: 24 uur geopend
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten
Foto van Thijse Koeriersdienst B.V. Foto van Thijse Koeriersdienst B.V. Foto van Thijse Koeriersdienst B.V. Foto van Thijse Koeriersdienst B.V.

Rating: 3.9 / 5 (92 beoordelingen)

Google Reviews

  • Roos Meinders20-04-2025

    Rating: 1 / 5

    Eigenlijk niet eens 1 ster waardig. Uur later als verwacht, kan nog gebeuren. Ik ben zelf zo netjes geweest om even te bellen dat ik wel m’n kind uit school moet halen voor 10 minuten… precies natuurlijk op dat moment staan ze voor de deur, wat ook nog kan gebeuren maar dan zonder geduld te hebben. Dan heb je een drempel levering maar zetten ze het gewoon in de opening van de voordeur….. Ik heb ze vriendelijk verzocht gewoon weg te gaan en heb zelf alles maar naar binnen getild. Ook zal ik melding maken bij het bedrijf waar de spullen zijn gekocht zodat ze beter een andere koeriersdienst kunnen regelen. Ook de dozen van de goederen nog kapot. Waardeloos!

  • N As15-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Asociaal en gevaarlijk rijgedrag afgelopen weekend van de bestuurder met het voertuig kenteken: V-51-GVB omgeving Nieuwerkerk aan den IJssel. Bestuurder verleent geen voorrang, drukt je van de weg af en gooit de bus overal tussen.

  • Aasje Aasje18-06-2025

    Rating: 5 / 5

    Ik ben tevreden met de levering. Vriendelijke bezorger afhandeling ging snel!

  • Jeffrey Wallenburg19-02-2025

    Rating: 1 / 5

    Staan gewoon voor je deur te pissen. Netjes gemaild maar geen reactie. Schijnbaar is dat de werk wijze van Thijse Edit jazeker, hierbij de foto!

  • Ghazal23-10-2024

    Rating: 1 / 5

    Kijk uit met dit bedrijf want het zijn de meest arrogante, onvriendelijke, onprofessionele “mensen”. Ze raken pakketten kwijt, houden zich niet aan de afspraken en gebruiken een 0900 nummer om update van zendingen te krijgen!! Ze spotten met hun klanten en geven aan dat mensen beter zelf naar de winkel moeten om spullen te kopen in plaats van te bestellen, maar vergeet wel dat als mensen niet bestellen hij geen brood op tafel kan brengen. De eigenaar is een onbeleefde arrogante man die niet eens excuus kan maken als alles in zijn bedrijf fout gaat. De routes van vrachtwagens gaan mis, pakketten raken kwijt! Kortom nooit dit bedrijf gebruiken! Wees gewaarschuwd! Grappig dat in de reactie aangegeven wordt dat er geen pakketten kwijt gaan terwijl mijn pakket eigenlijk dinsdag geleverd had moeten worden, maar zij mij belden om aan te geven dat mijn pakket kwijt was. Ik heb dus niet een klein uurtje gewacht, maar een heel dag langer dan verwacht en gepland. Bovendien gaf de eigenaar zelf aan dat de route van de vrachtwagen helemaal verkeerd was gelopen. Dit verzin ik niet. Daarnaast gaf de eigenaar aan de telefoon aan dat hij het niet nodig vond om een excuus te maken. Dit is geen klantvriendelijkheid maar arrogantie. Wel eisen dat klanten alles moeten begrijpen maar niet zelf menselijkheid tonen en een simpele excuus aanbieden voor het ongemak. Hij gaf aan dat hij in een wereld leeft waar het niet nodig is om excuus te maken. Nou wat mij betreft hoeven zulke mensen geen klanten te hebben aangezien ze deze toch niet waarderen.

Terug naar Koerier in Club