Plaatsengids

De Volksbank

Adres: Croeselaan 1, 3521 BJ Utrecht, Nederland

Website: https://www.devolksbank.nl/

Openingstijden:
  • maandag: 24 uur geopend
  • dinsdag: 24 uur geopend
  • woensdag: 24 uur geopend
  • donderdag: 24 uur geopend
  • vrijdag: 24 uur geopend
  • zaterdag: 24 uur geopend
  • zondag: 24 uur geopend
Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank Foto van De Volksbank

Rating: 2.9 / 5 (32 beoordelingen)

Google Reviews

  • Ger Wit30-05-2025

    Rating: 1 / 5

    WAARSCHUWING!!!!!! En dan vooral de division BGL WONEN neem hier geen hypotheek de mensen die hier werken zijn de meest klant onvriendelijke die je maar kan mee maken. Het begint zo erg te worden dat het lijkt of dit bedrijf bedrijfszelfmoord aan het plegen is. Ze sturen dreigbrieven met valse beschuldigingen totaal ongefundeerd , u bent gewaarschuwd loop met een grote boog om deze zielloze bedoening heen als een hypotheek adviseur u de volksbank voorsteld, lach hem vriendelijk toe en zeg nee bedankt , u heeft vast een andere in de aanbieding.

  • Rico Bruls30-05-2025

    Rating: 2 / 5

    Als jarenlang tevreden klant van de Volksbank via de merken SNS en ASN ben ik teleurgesteld over de manier waarop de aangekondigde fusie wordt uitgevoerd. SNS en ASN hebben altijd een moderne, transparante en digitale aanpak gehad—een stijl die haaks staat op het traditionele, intermediair-gedreven model van RegioBank. De Volksbank wil haar merken samenvoegen tot één nieuwe formule. Een begrijpelijke en strategisch logische stap: als bank met meerdere gezichten loop je het risico om je herkenbaarheid én effectiviteit te verliezen. Door te kiezen voor één heldere koers kun je je juist beter richten op een bredere, toekomstgerichte doelgroep die behoefte heeft aan digitaal gemak én professioneel, persoonlijk advies. Toch lijkt de bank nu te proberen om álle doelgroepen te blijven bedienen—met name ook die van RegioBank. Maar je kunt niet alles zijn voor iedereen. In plaats van vast te houden aan het verleden, zou de Volksbank er beter aan doen om de specifieke RegioBank-doelgroep met traditionele verwachtingen los te laten. Dat geeft ruimte om zich volledig te richten op een gecombineerde ASN/SNS-doelgroep: moderne klanten die transparantie, duurzaamheid, professioneel advies en digitale ondersteuning centraal stellen. Wat me vooral zorgen baart, is dat RegioBank-adviseurs nu al lobbyen richting hun klanten voor behoud van hun vertrouwde intermediaire dienstverlening—nog vóór er duidelijkheid is over de nieuwe formule. Daarmee dreigt de fusie zijn doel voorbij te schieten. Het risico bestaat dat de toekomstgerichte ambitie van deze fusie verwatert in een slap compromis, waarin moderniteit en efficiëntie ondergesneeuwd raken door nostalgie en behoudzucht. Ik hoop dat het hoofdkantoor van de Volksbank de moed heeft om een duidelijke keuze te maken. Laat deze fusie een kans zijn om écht te vernieuwen. Kies voor de kracht van het ASN/SNS-model: strak, professioneel, gericht op complex advies en digitale ondersteuning. Zónder de ondoorzichtige intermediairs die RegioBank nog steeds kenmerken. Laat RegioBank-kantoren kiezen: of meegaan als ASN winkel, of zelfstandig verder buiten de Volksbank-structuur. Laat RegioBank geen anker zijn in een tijd waarin vaart nodig is. Maak van deze fusie de basis voor één sterke, moderne bank gericht op de digitale burger die modern, duurzaam én persoonlijk advies verwacht.

  • Jac kieW15-09-2023

    Rating: 1 / 5

    Volksbank het moederbedrijf van...SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen. Een moeder die haar kinderen niet onder controle heeft. Met name SNS is het ADHD-kindje wat al langere tijd onhandelbaar is. Ze is onbeschoft, geeft onjuiste informatie en maakt teveel fouten en als zij wordt aangesproken dan wordt duidelijk dat er diverse redenen zijn voor haar wangedrag. Personeelstekort en systeemtechnische problemen. Ik hoop dat de moeder haar kindje eens flink gaat bijsturen want zo verliest haar kindje veel van haar vriendjes en vriendinnetjes en zal er niemand meer met haar willen spelen. Ik neem in elk geval afscheid, het beste ermee.

  • Joost van der Veen12-07-2021

    Rating: 1 / 5

    Op uitnodiging van een medewerker ingegaan op een afspraak, maar bij aankomst kreeg ik geen toegang tot de parkeerplaats. Of ik even in de woonwijk wilde parkeren. Zoiets onbehoorlijks heb ik nog nooit meegemaakt. Schaamteloos! Natuurlijk ontvang je gasten met open armen, er is immers voldoende parkeer gelegenheid dat is het probleem niet.

  • Jan Duinkerken18-02-2020

    Rating: 1 / 5

    De volksbank ja ja, wat ze pretenderen op hun charme offensief dat ze meedenken en begrip hebben, dat de grootste leugen allertijden, zelfs als er overwaarde van 200000€ is dan nog dreigen ze met veilen van woning omdat renovatie van woning erg tegenviel en d'r 3 maanden achterstand kwam totaal nog geen 3000e. Dus mooie praatjes maar die maken ze niet waar,

Terug naar 1 in Bank