RegioBank
Adres: Croeselaan 1, 3521 BJ Utrecht, Nederland
Website: https://www.regiobank.nl/
Rating: 1.7 / 5 (19 beoordelingen)
Google Reviews
-
A I — 08-05-2025
Rating: 1 / 5
Cash rekeningen geopend, maar nu ik wil opheffen kan en mag ik het niet cash opnemen en verwijst men naar zeer beperkende en bovendien kostbare en tijdrovende geldmaten! Waarom mag cash storten en rekeningen opnemen wel en opnemen niet? Belachelijk!
-
M B — 21-11-2024
Rating: 1 / 5
Wat een ongelofelijk slechte en formele bank. Ook al weten ze dat het geld is voor de afdracht van de belasting voor mijn pensioen dan nog eisen ze een verklaring van de Belastingdienst om de rekening te deblokkeren. Ik heb ook rekeningen voor mijn stamrecht B.V. bij andere handelsbanken maar daar wordt totaal niet moeilijk gedaan. Het lijkt wel of hier alleen maar personeel werkt dat zich wil houden aan interne procedures zonder te weten waar ze het over hebben. Totaal vastgelopen in hun eigen denken en procedures. Ik kan iedereen aanraden hier nooit, maar dan ook NOOIT een rekening te openen.
-
Mars — 27-05-2025
Rating: 1 / 5
Vreselijke bank, heb er zakelijke rekeningen gehad, alles opgezegd, zeer slechte service, aan de reviews te zien ben ik niet de enige…
-
Marlies Schippers — 11-04-2024
Rating: 1 / 5
Zeer slechte service! Mijn vader was klant en ikzelf ook maar de afwikkeling na vaders overlijden is verschrikkelijk. Dan het verkeerde formulier, dan handtekening afgekeurd en nu alweer 13 dagen aan t wachten op de storting en.opheffing van de rekening. De plaatselijke adviseurs kunnen alleen email sturen en afwachten...in deze tijd
-
alex bakker — 19-01-2024
Rating: 1 / 5
12-1-2024 ik moest een roodstand aanvragen door geen werk en moet toch me rekening betalen vrijdag aangevraagd er werd mijn gezecht normaal 1 werk dag maar door dat het weekend er tussen zit kan het dinsdag dus 2 werkdagen worden oke. 16-01-2024 ik bel de regiobank op vraag hoe de vooruitgang is waar op zij na moet kijken en me terug zou bellen toen ze mij terug belde zij ze dat het wel 5 dagen kon duuren en dat het verkeerd op de website staat (staat niks over hoelang de aanvraag duurt op de website) ik reageer best geïrriteerd aangezien ik afspraken met klanten gemaakt die ik weer kon opbellen dat ik de betaling pas donderdag kan doen waar hun ook niet blij mee waren en zelfs een klant verloren heb. door dat ik zo reageer word de hoorn er op gegooit ik moet zelf terug bellen en word er gezegd dat dat er een technische storing was euhm. maar ze moest van het hoofdkantoor haar excuses aanbieden en ze zouden het met spoed opnemen. 18-1-2024 na de heele ochten/ deel van de middag gewacht te hebben besluit ik ze terug te bellen. er word mij verteld dat de persoon die er over gaat niet aanwezig is maar dat er wel iemand anders is die mijn vraag kan beantwoorden en die zal mij aan het eind van de middag terug bellen dit was om.14:00 16:30 belde ik maar weer naar de regiobank waarop weer verteld word dat ze me nog terug zou bellen nog voor sluitingstijd maar helaas niks gehoord. 19-01-2024 word vervolgd in kort slechte service personeel weet niet waar ze over praten en als hun jou niet aanstaan word je genegeerd heb deze review vroeger geplaatst om te kijken hoe ze zullen reageren nou ik denk hier door laten ze je helmaal stikken klant is koning is hier ver te zoeken. hadden ze het met spoed t geregelde had ik deze review verwijderd en een 5 ster gegeven maar nu blijft het bij 1 en jammer dat je geen 0 ster kan geven. dit gaat om de regiobank in bolsward maar krijg geen contact met hooft kantoor dus doe het via deze weg