Plaatsengids

Hotel New York by WestCord

Adres: Koninginnenhoofd 1, 3072 AD Rotterdam, Nederland

Website: https://hotelnewyork.nl/?utm_source=google-my-business&utm_medium=organic

Openingstijden:
  • maandag: 09:00–22:30
  • dinsdag: 09:00–22:30
  • woensdag: 09:00–22:30
  • donderdag: 09:00–22:30
  • vrijdag: 09:00–00:00
  • zaterdag: 09:00–00:00
  • zondag: 09:00–22:30
Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord Foto van Hotel New York by WestCord

Rating: 4.3 / 5 (10696 beoordelingen)

Google Reviews

  • Maaike Post15-06-2025

    Rating: 2 / 5

    We hebben er alleen geluncht, dus niet in het hotel geslapen. Alles ging steeds mis bij het eten en drinken, verkeerde drankjes en bijgerechten pas ontvangen nadat iedereen is uitgegeten. Ik had langoustines met tomaat besteld, maar kreeg koude langoustine op ijs. De bediening had niet gevraagd of ik warme of koude wilde en ik wist niet dat er ook koude waren. Ik vond het zonde om het terug te sturen en dacht bovendien dat ik het zelf niet goed had gelezen. Maar toen ik op mijn telefoon later de menukaart erbij pakte, zag ik pas dat er zowel warme als koude waren. Erg jammer dat ze het niet hebben gevraagd en voor mij gekozen hadden, want ik vond het niet lekker en het was echt een teleurstelling. De bediening was overigens wel erg vriendelijk. Ook was het dessert erg lekker (witte chocolade ijstaartje met frambozen), maar ik zal hier nooit meer heengaan.

  • Wouter de Jonge07-06-2025

    Rating: 3 / 5

    Kamers heb ik niet gezien vanwege het feit dat we met collegas kwamen eten. We waren met een groep van 13, eten was lekker maar service belabberd. Meer dan 20 minuten wachten op een drank-bestelling, continue moeten vragen om drinken/eten (soort van verbazing bij personeel als we iets wilden drinken), slecht opdienen van bestellingen, de tafel was continue vol met lege borden en glazen die ook niet weggehaald werden! Het kan een “offnight” zijn geweest, maar het leek alsof we geholpen werden door mensen die voor hun eerste keer in de horeca werkten. Jammer!

  • Wies Van Toledo07-06-2025

    Rating: 2 / 5

    Ik heb niet geslapen. Maar wel avond gegeten. Ik had gereserveerd en erbij gevraagd of ik een plek bij het raam mocht. Maar ik kreeg helemaal een plek achter de toiletten. Ik snap niet dat daar überhaupt een tafel stond. En ik vroeg daarna weer of er misschien nog een andere tafel vrij was maar die was er niet. Dus dat vond ik niet fijn. Terwijl ik die hele twee uur dat we er waren ik meerdere tafels vrij zag bij het raam. Een serveerster gooide de borden letterlijk op onze tafel. Niet echt netjes. Er was wel een ober die heel aardig was! Het eten vond ik niet echt speciaal en vooral heel erg duur. Maar het restaurant is wel mooi en de plek heel leuk!

  • Alexandra Kuiper-Essanoussi15-06-2025

    Rating: 1 / 5

    Wij komen hier wel eens vaker aanwaaien voor een hapje en drankje. Wat was de service op het terras vanavond beroerd slecht!! Niets klopte, niets lukte. Dat begon al bij ontvangst op het terras. Het ontbreekt er totaal aan leiderschap en sturing. De hesjes hebben de leiding maar staan met oogkleppen op bordjes te tellen in een hoek. Kansloos. Wat kleine hapjes en drankjes…. €97 😳. Eerlijk maar netjes onze feedback op het terras gedeeld. Het meisje bood excuses aan maar daar bleef het ook bij. Geen enkel gebaar. Jammer.

  • Ananka Idinka16-06-2025

    Rating: 4 / 5

    Werd 1 dag van tevoren gebeld dat ik niet betaald had voor de hightea. Vertelde dat ik 10 dagen daarvoor had betaald. Ze vond een briefje dat ik bij de locatie zelf had betaald (dat was niet zo, gewoon per bank overgemaakt). Gisteren zei ik na afloop dat ik nog 3 sapjes wilde afrekenen. Dit was gedaan en wij gingen weg. Even later hoorde ik dat mijn moeder was aangesproken dat er nog een rekening van de sapjes open stond. Nadat mijn moeder bleef volhouden dat ik al betaald gingen ze het nakijken en kreeg zij excuses, want er was al betaald. De locatie was prachtig en de hightea heerlijk en de ballonnen maakte het geheel compleet. Een zeer geslaagde middag maar het kassa beleid kan (veel) beter. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Terug naar Restaurant in Taxi