Plaatsengids

NESS Amsterdam

Adres: Meer en Vaart 157, 1068 LA Amsterdam, Nederland

Website: http://nessamsterdam.nl/

Openingstijden:
  • maandag: Gesloten
  • dinsdag: Gesloten
  • woensdag: 13:00–00:00
  • donderdag: 13:00–00:00
  • vrijdag: 12:00–03:00
  • zaterdag: 12:00–03:00
  • zondag: 12:00–00:00
Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam Foto van NESS Amsterdam

Rating: 4 / 5 (1094 beoordelingen)

Google Reviews

  • Dilan06-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Eten bij Ness blijft een gok. Soms is het lekker, soms echt niet zoals deze keer. De sushi was oké (MoJo kwaliteit) dus zeker niet bijzonder terwijl je er flink voor betaalt. De carpaccio kwam bruin en bedorven aan, bevroren diepvries carpaccio die vaker ontdooid is geweest lijkt wel (check foto). We stuurden het terug, maar kregen geen excuses of vervanging. Service dus matig. Voor wie nog twijfelt of ik overdrijf: zie de foto van de ‘carpaccio’ die we kregen. Bruin, taai en absoluut niet vers. En nee, dit was geen foutje dat netjes werd opgelost het werd gewoon genegeerd. Geen excuus, geen vervanging. Maar wel een gastvrouw die daarna komt vragen of we een leuke review willen achterlaten… dat noem ik ironisch. De mannelijke ober was vriendelijk, dat was een pluspunt. Maar wat echt storend was: de gastvrouw die meerdere keren aandrong op een goede review, ook bij mijn vriendinnen. Sorry, maar ik betaal gewoon voor mijn eten. Een positieve review moet je verdienen, niet afdwingen. Als het goed is, zeg ik het. Als het slecht is, ook. Alsof het restaurant z’n naam wil opkrikken met geforceerde positieve recensies in plaats van gewoon te zorgen voor constante kwaliteit en service… hmm. Weird. Voor ons voorlopig geen Ness meer. Als ik een gok wil wagen, ga ik wel naar het casino. Daar weet je tenminste dat je eerlijk verliest. 😉 -10 voor de opdringerige gastvrouw. We miss Donnetello.

  • Maarten15-03-2025

    Rating: 1 / 5

    Slechte service en onrustige sfeer Ik ben hier met mijn familie gaan eten, maar het was echt een teleurstellende ervaring. Ten eerste kwam het eten niet tegelijk, waardoor sommige van ons al klaar waren terwijl anderen nog moesten wachten. Het duurde ook veel te lang voordat alles op tafel stond. Wat het nog erger maakte, was dat er een flinke ruzie ontstond tussen een groep jonge mannen. In plaats van in te grijpen of de rust te bewaren, lieten de medewerkers het gewoon gebeuren. De discussie ging op hoge toon door, midden in het restaurant, en duurde zeker 20 minuten. Niemand van het personeel deed iets om dit te stoppen of de sfeer te verbeteren. Voor een restaurant dat zich luxe en stijlvol wil presenteren, was dit een zware tegenvaller. Ik kom hier zeker niet meer terug en zou het ook niemand aanraden.

  • spoder wemen14-06-2025

    Rating: 1 / 5

    Wij waren komen eten met vier personen. Parkeren was helaas vol bij Ness wat natuurlijk geen probleem is want er zijn meerdere parkeerplaatsen beschikbaar in de buurt. Wij moesten na het bestellen van het eten de auto verplaatsen omdat de parkeergarage dicht ging. Twee van ons gingen de auto verplaatsen en twee bleven achter om te wachten op het eten. Wij kwamen in een auto ongeluk tijdens het verzetten van de auto waardoor wij niet meer in het restaurant onze eten konden eten en onze vriendin vroeg of ze het kon meenemen aangezien wij er alsnog voor moesten betalen en wij het eten niet hebben aangeraakt. De serveerder gaf met een attitude een opmerking van “wij zijn geen takeaway”. Er werd geen rekening gehouden met onze situatie, geen empathie maar wel moeten betalen voor eten dat wij niet konden consumeren. Wat een service…

  • ultrAss190514-06-2025

    Rating: 1 / 5

    Zeer teleurstellende ervaring bij Restaurant Ness in Amsterdam. We hebben letterlijk 1 uur en 45 minuten gewacht op ons eten – en dan te bedenken dat de helft van de bestelling niet eens is aangekomen. Gedurende die hele tijd was er amper communicatie of excuses vanuit het personeel. De service was ronduit slecht, ongeïnteresseerd en chaotisch. Wat een gezellig avondje uit had moeten zijn, werd een frustrerende en teleurstellende ervaring. Dit was echt zonde van onze tijd én geld. Nooit meer dat ik hier naartoe ga.

  • luca prive02-05-2025

    Rating: 1 / 5

    Onze ervaring bij dit restaurant was helaas zeer teleurstellend. Bij aankomst werden we onvriendelijk ontvangen door de gastvrouw, wat direct een negatieve toon zette voor de rest van de avond. Dit stond in scherp contrast met de overige medewerkers, die wel vriendelijk en behulpzaam waren. Het eten voldeed niet aan de verwachtingen. De sushi liet erg lang op zich wachten en de hoofdgerechten waren buitengewoon zout, waardoor ze nauwelijks te eten waren. Tijdens drukke momenten bleek de organisatie tekort te schieten: ondanks onze reservering moesten we alsnog wachten op een tafel, wat frustrerend was. Al met al was het een tegenvallende avond. De combinatie van onbeleefde ontvangst, slechte organisatie en matige kwaliteit van het eten maakt dat wij dit restaurant niet zouden aanbevelen.

Terug naar Bank in Restaurants