Hotel Mariënhage
Adres: Kanaalstraat 4, 5611 CT Eindhoven, Nederland
Website: https://www.marienhage.com/
- maandag: 24 uur geopend
- dinsdag: 24 uur geopend
- woensdag: 24 uur geopend
- donderdag: 24 uur geopend
- vrijdag: 24 uur geopend
- zaterdag: 24 uur geopend
- zondag: 24 uur geopend
Rating: 4.5 / 5 (957 beoordelingen)
Google Reviews
-
C.H. Peters — 19-06-2025
Rating: 2 / 5
Luxe prijs, helse ervaring – onze huwelijksnacht in ‘Heavenly White’ Wij boekten de Heavenly White-kamer in Mariënhage voor de nacht vóór onze trouwdag – een bijzonder moment, waarvoor we bewust hadden gekozen voor de duurste kamer van het hotel. Helaas bleek dit een enorme vergissing. De kamer was om te beginnen veel te warm. Ondanks dat er airco aanwezig was, kon de temperatuur slechts zeer beperkt harder of lager worden ingesteld. De temperatuur buiten was aanzienlijk koeler, maar tot onze verbazing konden we geen raam openen om frisse lucht binnen te laten. Het slapen op de vide – op papier een leuk concept – werkte juist tegen ons: alle warmte stijgt op, waardoor het boven niet uit te houden was. Wat een romantische, ontspannen nacht had moeten zijn, veranderde in urenlang zweten en woelen in bed, tot we uiteindelijk midden in de nacht naar huis zijn gereden om überhaupt nog wat rust te krijgen voor onze grote dag. Om het “romantische” plaatje compleet te maken: op een bureautje in de kamer lag een plastic boterhamzakje van IKEA met daarin wat rozenblaadjes, die we zelf nog op het bed mochten strooien. Dat voelde niet bepaald romantisch of luxe – meer van ‘kijk maar wat je ermee doet’. We hebben geen gebruik meer kunnen maken van het ontbijt, waarvoor we wel extra hadden betaald. Er werd aangegeven dat we hierover gebeld zouden worden, maar we hebben niets meer vernomen van het hotel. Geen excuses, geen compensatie, geen enkel teken van interesse of begrip. Achteraf zijn we alleen maar opgelucht dat we die nacht alsnog thuis zijn gaan slapen. Dankzij die beslissing hebben we in elk geval nog een paar uur kunnen rusten, anders was onze trouwdag waarschijnlijk volledig verpest geweest. Voor een kamer die zo prijzig is en die zich presenteert als ‘hemels’, was dit een absolute nachtmerrie. We komen hier nooit meer terug en kunnen dit hotel niemand aanraden die op zoek is naar comfort, service of simpelweg een goede nachtrust.
-
Miranda van de Graaf — 01-06-2025
Rating: 4 / 5
Een mooi hotel in een voormalig klooster. De incheck onder het genot van een cava was een beetje rommelig, mijn online betaling stond niet in het systeem, gelukkig kon dit later opgelost worden. De kamer was basic maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het was er wel erg stoffig en het doucheputje liep niet door waardoor de badkamer een waterballet werd. De bedden lagen heerlijk. Er is ook een welness, de fotos zagen er mooi uit, helaas geen tijd gehad om erheen te gaan, voor de volgende keer dan....
-
Geerte Kooistra — 20-02-2025
Rating: 1 / 5
Helaas geen fijne ervaring gehad. Als je er niet " Nederlands " uit ziet, word je raar aangekeken... Ook had ik met een vriendin samen eten besteld, omdat er geen bestek bij zat ging ze deze vragen bij het restaurant. Wij wilde deze opeten beneden in de lobby omdat op onze kamer geen fijne tafel was om aan te eten. Komt meneer van het restaurant even later naar ons toe, zeggen dat we niet ons eigen eten mogen benutten in de lobby ...... Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt dat je je eigen eten niet mag benutten in een lobby terwijl je gewoon een kamer hebt betaald. Heel onvriendelijk personeel. Zoals ik al zei, als je er niet als een kakker uit ziet, word je ook niet goed behandelt.... Jammer weer.
-
Asli Y — 20-02-2025
Rating: 1 / 5
Helaas heb ik een zeer onaangename ervaring gehad tijdens mijn verblijf. Vanaf het moment dat we binnenkwamen, voelden we ons vreemd aangekeken, simpelweg omdat we er niet “Nederlands” uitzien. Dit gaf meteen een ongemakkelijk gevoel. Daarnaast had ik samen met een vriendin eten besteld, maar er zat geen bestek bij. Toen zij dit ging vragen bij het restaurant, leek het personeel al ongeïnteresseerd en afstandelijk. Omdat de tafel in onze kamer niet echt geschikt was om aan te eten, besloten we in de lobby te gaan zitten. Even later kwam een medewerker van het restaurant naar ons toe met de mededeling dat we daar geen eigen eten mochten nuttigen. Dit vond ik erg vreemd, want we hadden gewoon voor onze kamer betaald en het is heel normaal dat gasten in een hotel hun eigen eten ergens willen opeten. Wat deze ervaring nog vervelender maakte, was de houding van het personeel. Ze waren onvriendelijk, niet behulpzaam en we kregen sterk het gevoel dat we niet serieus werden genomen. Het leek alsof alleen mensen die eruitzien als “kakkers” wél netjes en respectvol behandeld werden. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een hotel, en het is ontzettend teleurstellend. Kortom, ik zou dit hotel zeker niet aanraden. Gastvrijheid en klantvriendelijkheid zouden voorop moeten staan, ongeacht hoe iemand eruitziet. Helaas was dat hier niet het geval.
-
Vincent De Vries — 30-11-2024
Rating: 4 / 5
Top locatie: je wandelt zo het centrum binnen. Onze kamer was zeer ruim en vooral lekker warm. Ook een fijn bed. Ontbijt is ietwat rommelig, en een zoektocht. Wie drinkt er Cava bij het ontbijt? Parkeren is wel een ding. De eigen parkeerplaats bleek vol. We stonden nu in de garage van het hotel er tegen over...