Rabobank
Adres: Fellenoord 17, 5612 AA Eindhoven, Nederland
Website: https://www.rabobank.nl/
- maandag: 13:00–17:00
- dinsdag: 10:00–17:00
- woensdag: 10:00–17:00
- donderdag: 10:00–17:00
- vrijdag: 10:00–17:00
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Rating: 2.9 / 5 (42 beoordelingen)
Google Reviews
-
Rob van der Heijden — 19-08-2024
Rating: 1 / 5
Slechte ervaring met rekeningopening en klantenservice bij Rabobank Ik heb onlangs een nieuwe rekening geopend bij Rabobank en mijn ervaring was ronduit teleurstellend. Tot twee keer toe is mijn betaalpas en pincode naar een verkeerd adres gestuurd, terwijl mijn gegevens correct in het systeem stonden. Dit is een ernstige fout die niet zou mogen gebeuren bij een bank die betrouwbaarheid en veiligheid hoog in het vaandel heeft staan. Toen ik contact opnam met de klantenservice om de gemaakte kosten van de eerste maand terug te vragen, aangezien ik de rekening niet veilig kon gebruiken, kreeg ik een bijzonder zorgwekkend antwoord. De medewerker van Rabobank stelde voor dat mijn vriendin de rekening kon gebruiken, aangezien zei wel de pas en pincode had ontvangen. Ik vond dit advies niet alleen zeer onprofessioneel, maar ook ontzettend eng. Het idee dat Rabobank suggereert om een rekening, die duidelijk fraudegevoelig is geworden door hun eigen fouten, gewoon te laten gebruiken, is schokkend.
-
Ine van Oirschot — 11-03-2025
Rating: 5 / 5
Perfect en goed geholpen, door een vriendelijke Dame.
-
Jeurske Van Kemenade — 26-01-2022
Rating: 1 / 5
Echt heel slechte telefonische bereikbaarheid!!! Waar is de coöperatieve Rabobank gebleven die klanten hoog in het vaandel hebben staan. Als zakelijke klant kun je alleen telefonisch terecht maar dan hang je eerst al ruim 20 minuten in de wacht. Daarnaast erg onhandig dat er geen mogelijkheid is dat ik als interim zaken namens mijn klanten (die daar graag hun goedkeuring voor geven) kan regelen omdat ik geen wettelijk vertegenwoordiger ben.
-
Danny Ruland — 28-02-2022
Rating: 1 / 5
Sinds dat er een landelijk service nr is en je kunt chatten met een robot vraag ik mij écht af waar de klantenservice van de Rabobank heen gegaan is. Het is gewoon dramatisch!. Lange wachttijden om vervolgens iemand zonder kennis aan de telefoon te krijgen. Voorheen toen je nog een specialist van je locale filiaal aan de lijn kreeg was het perfect!. Rabobank doe er wat aan!
-
Henri Olde Daalhuis — 10-02-2023
Rating: 1 / 5
Als je "rood staan" met je app verwijderd, moet dit doorgegeven worden aan het BKR. Bij de Rabobank vandaag na 5 werkdagen nog niet verwerkt???? Mijn ING rekeningen waren dezelfde dag al verwijderd uit BKR!!!!