SALDERS
Adres: Neonweg 5, 1362 AG Almere, Nederland
Website: http://www.salders.nl/
- maandag: 24 uur geopend
- dinsdag: 24 uur geopend
- woensdag: 24 uur geopend
- donderdag: 24 uur geopend
- vrijdag: 24 uur geopend
- zaterdag: 24 uur geopend
- zondag: 24 uur geopend
Rating: 3 / 5 (194 beoordelingen)
Google Reviews
-
Regina Hollander — 05-01-2025
Rating: 1 / 5
Waardeloos bedrijf ,ze hebben zich in Amsterdam aangemeld voor ziekenvervoer , nou ik heb kanker en ik kan u zeggen dat het een hel was , ze doen combi ritten dat mag maar dan wel als je een zieke vervoerd met n andere zieke, wat niet mag is iemand die ziek van bestraling in je taxi zit en dat er nog even kinderen van een school gehaald moeten worden een school die verder van het ziekenhuis ligt dan je eigen huis 8 min. van het ziekenhuis. Schandalig .
-
R D Van Der Sluijs — 21-08-2024
Rating: 1 / 5
Net een prijsopgave gedaan om vanuit lancelotstraat naar luchtvaart hobbyshop te komen in Aalsmeerderbrug betaal ik €105 ze weet ook wel weer geld te verdienen Gelukkig is het OV veel goedkoper op die afstand. En kan ik op iedere gewenst moment vertrekken en hoef ik niet als ik om 11 uur 's ochtends wil boeken tot 5 uur 's middags te wachten dit maakt taxi Sanders erg slecht. Eigenlijk zijn ze ook helemaal geen ster waard zo slecht zijn ze.
-
mp brouwer — 25-06-2024
Rating: 1 / 5
Schiphol taxi besteld en de heenweg ging perfect. Dus dachten wij dan nemen we ook taxi van Schiphol naar huis. Wij hadden geen idee waar de taxi zou staan dus een belletje zou dit oplossen. Helaas had de man aan de telefoon geen beste dag want die gaf alleen maar aan dat hij eigenlijk geen idee had. We moesten maar bij de taxi standplaats gaan kijken. Dat hadden we al gedaan en dat is alleen voor de taxi's van Schiphol zelf. Dus daar was onze taxi niet. We hebben in totaal ruim 3 kwartier gewacht op de ontmoetingsplaats en 4 keer gebeld met taxi Salders. Steeds heel lang in de wacht gestaan maar niemand meer aan de lijn gekregen. Ook tussendoor maar een mail gestuurd want ja wat moet je anders. Na 3 kwartier zagen we geen andere optie dan een treinkaartje kopen en met de trein naar huis. Net toen we naar het perron liepen ging de telefoon. Dat was te taxichauffeur. Ook hij had de hele tijd met de centrale zitten bellen en appen om ons telefoonnummer te krijgen om ons te laten weten dat hij er was en waar hij was. Uiteindelijk heeft hij ons snel naar huis gebracht met excuses. Uiteraard hebben we een mail gestuurd naar Salders met het verzoek onze treinkaartjes te vergoeden. Ook nu weer geen enkele reactie. Salders noemt zich hét taxi bedrijf van Almere maar dat blijkt niet uit hun service. Ik hoop alsnog een reactie en betaling van de treinkaartjes te krijgen. Nu bijna 3 weken verder GEEN ENKELE reactie. Ik zal het niet snel zeggen maar meneer Salders ik vind het asociaal dat u niet eens de moeite neemt contact op te nemen .
-
Erna Dierx — 18-07-2024
Rating: 1 / 5
Van ochtend werd mijn deels verlamde man 50 min te laat opgehaald. En vanmiddag dik 2,5 uur te laat. Jullie moeten je ogen uit je kop schamen, om dit goed ziekenvervoer te noemen. Echt een schande om kwetsbare mensen zo lang te laten wachten. Jullie komen regelmatig te laat
-
Paul vV — 28-04-2025
Rating: 5 / 5
Vakkundig familiebedrijf. Ze doen ook maatschappelijk werk